loading...
بازارپوشاک
داودی بازدید : 3 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

چگونه همگام با مُد روز لباس بپوشیم؟
گاهی اوقات این گونه به نظر می آید که مُد از ما گریزان است و فقط مخصوص از ما بهتران است. اما با گام برداشتن در مسیر درست، می توانید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و مد روز باشید.
مرحله ی اول: نظم دادن اساسی

به کمد خود نظم دهید: همه ی لباس های خود را بیرون بیاورید و ببینید که کدام را می خواهید و کدام را نمی خواهید. لباس هایی را که حداقل به مدت یک سال است نپوشیده اید، برایتان تنگ است یا با استایل شما جور در نمی آید، می توانید به دیگران بدهید.
•    اگر یک سال است که یک لباس را نپوشیده اید، دلتان برایش تنگ نخواهد شد. این تفکّر که “یک روز به آن نیاز پیدا خواهم کرد” باعث می شود فکر کنید که هیچ وقت هیچ چیز برای پوشیدن ندارید. کمد خود را تمیز کنید. شاید یک نفر دیگر به مناسب ترین شکل ممکن از این لباس ها استفاده کند.
•    اگر کلّی لباس دارید که اندازه ی شما نیست، همه ی آن ها را نگه ندارید. فقط تعداد کمی را که دوست دارید، نگه دارید و بقیه را رها کنید. یک کمد پُر از لباس های تنگ، همه ی انگیزه ها را از بین خواهد برد.
2. شکل بدن خود را بدانید: شکل بدن خود را بدانید و متناسب با آن لباس بپوشید. بیشتر چیزهای مد روز در دنیا اگر متناسب با شکل بدنتان انتخاب نشوند، ظاهر خوبی نخواهید داشت. این به این معنی نیست که شما خیلی چاق، خیلی لاغر، خیلی کوتاه و یا خیلی بلند هستید. به این معنی است که ممکن است فُرم بدنتان برای یک مدل خاص لباس، مناسب نباشد.
•    از شرّ هر چیزی که اندازه ی شما نیست، خلاص شوید. چون اگر لباسی نتواند ظاهر شما را زیبا نشان دهد، عقل حکم می کند که دیگر آن را نپوشید.
•    هنگام خرید، فُرم بدنتان را در نظر داشته باشید. برای بیشتر خانم ها ایده آل این است که کمر خود را باریک و پاها را بلند نشان دهند. اگر هم دچار مشکل شدید و نتوانستید انتخاب کنید، از فروشنده بخواهید کمکتان کند. این وظیفه ی آن هاست که به مشتریانشان برای داشتن ظاهری زیبا کمک کنند.

 

3. خوب در آینه نگاه کنید: سعی کنید تا می تواید واقع گرایانه خودتان را بررسی کنید. درباره ی فیزیک ظاهری خود چیزهایی را که دوست دارید و چیزهایی را که دوست ندارید، بررسی کنید. چه چیزی را می خواهید تغییر دهید؟ روی چه چیزی می خواهید تأکید کنید؟ رنگ مورد علاقه تان چیست؟
•    قبل از این که به خرید بروید، باید به این سؤالات پاسخ دهید تا بفهمید که چه می خواهید بخرید. اگر پاسخ آن ها را نمی دانید، خرید کردن می تواند خیلی ترسناک باشد.
مرحله ی دوم: مُد خود را پیدا کنید

1. استایل خود را بشناسید: چه چیزی دوست دارید؟ آیا می خواهید آیتم های مد روز را جمع آوری کنید یا ترجیح می دهید که ظاهری کلاسیک داشته باشید؟ آیا نوگرا هستید؟ آیا می خواهید یک حرفه ای باشید؟ مد روز بودن به این معنی نیست که ظاهری خاص داشته باشید. بلکه به معنی پیدا کردن چیزی است که شما با آن راحت هستید.
•    در میان وبسایت ها و کاتالوگ های فروش لباس بگردید. بسیاری از چیزها وجود دارد که برای شما ظاهری فوق العاده می سازد. فقط مهم این است که آن ها را پیدا کنید.
•    در نهایت، لباس هایی که دوستشان دارید و با پوشیدن آن ها احساس خوبی به شما دست می دهد، اعتماد به نفستان را بالا می برند. بیشتر از این که این مسئله به مد روز ربط داشته باشد، به ظاهرتان ربط دارد. البته این دو از هم جدا نیستند.

2. زمینه را در نظر بگیرید: محلی که در آن زندگی می کنید، جایی که می روید و کاری که انجام می دهید، عواملی اساسی در مُد روز لباس پوشیدن هستند. لباسی که مناسب یک جای خاص است، ممکن است مناسب جای دیگر نباشد. مثلاً هیچ کس برای قدم زدن در خیابان ها لباس ورزشی نمی پوشد. باید برای لباس مناسب برای هر موقعیتی خوب فکر کنید.
•    مد در هر جا با جای دیگر متفاوت است. چیزی که در نمایش های مد شهر میلان بسیار محبوب است، ممکن است برای خیابان های شیکاگو مناسب نباشد. به دنبال هر مُدی که هستید، منبع آن را نیز بررسی کنید.
روش شماره ی 3: بگذارید اتفاق بیافتد

1. خرید را شروع کنید: بهترین کار، خرید چیزهای بادوامی است که کلاس خود را در فصول مختلف حفظ کنند. مُد هر روز و به سرعت در حال تغییر است. کمد خود را با لباس هایی که سال دیگر در همین موقع نامناسب هستند، پُر نکنید، چون پشیمان می شوید.
•    در مورد این که چه چیزی با شما می آید، چند چیز مختلف که مورد علاقه تان است خریداری کنید. برای شروع یک پیراهن سفید دکمه دار کلاسیک، یک شلوار جین راسته،یک جفت بوت، یک دامن با کمر تنگ و یک ژاکت بخرید. شما می توانید این لباس ها را با هم ترکیب کنید و یک دوجین تیپ با آن بسازید.

 

2. بیشتر بخرید: حال که چیزهای اساسی را خریدید، وقت تفریح است! کفش ها و زیور آلات زیبا بخرید و به آرایشگاه بروید. اُور کت چرم زشت است؟ ولی یک کیف دستی چرمی با همان استایل فوق العاده خواهد بود.
•    گذشته از همه چیز، عناصر اصلی در جزئیات هستند. وسایل و مدل های مو جزء عناصر اصلی می باشند. پس عکس مدل موی آن فرد معروف را بردارید و به آرایشگاه بروید. شاید در این حین بخواهید به ناخن هایتان نیز رسیدگی کنید.
•    یک مثل معروف است که می گوید: « وسایلتان را بپوشید ولی هنگام بیرون رفتن از خانه یکی را دربیاورید.» حقیقت این است که زیور آلات عالی هستند، ولی یک گردنبند، یک دستبند، یک جفت گوشواره، حلقه، ساعت، عینک دودی و یک کلاه کاموایی کمی زیاد از حد است. با هر استایلی از دو یا سه زیور استفاده کنید.

3. از یک نفر بخواهید با شما به خرید بیاید: همیشه خوب است که یک دوست، دیدی از ظاهرتان به شما بدهد. شخصی با خود همراه سازید که بتواند لباس هایتان را به درستی بررسی کند. چیزی که در آینه می بینیم همیشه آن چیزی نیست که در واقعیت وجود دارد و با ظاهر واقعی ما فرق دارد.
•    استایل دوستتان مخصوص خودش است، نه شما. ولی وقتی از چیزی در شما تعریف می کند که شما آن را نمی بینید، صبر کنید و با دقت بررسی کنید. وقت بگذارید و ببینید که آیا می توانید چیزی را که وی می بینید شما هم ببینید یا خیر؟ شاید بخواهید یک برند و استایل جدید را امتحان کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 25